משרד החוץ הפלסטיני בירך על דו

משרד החוץ והמהגרים הפלסטיני הודיע כי הוא מברך על דו"ח האו"ם העוסק בפגיעה בילדים פלסטינים.

בהודעת המשרד נאמר כי הדו"ח מהווה מסמך בינלאומי החושף את הטרגדיה ההומניטרית שחווים הילדים בשטחים הפלסטיניים הכבושים מאז 7 באוקטובר 2023, וכי הוא כולל ראיות משפטיות משמעותיות בנוגע להפרות שביצעו כוחות ישראליים וקבוצות מתנחלים נגד ילדים.

בהודעה הודגשה חשיבות מסקנות הדו"ח, שלפיהן ישראל ביצעה פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות נגד העם הפלסטיני, ובמיוחד נגד ילדים. עוד נמסר כי "על הקהילה הבינלאומית לפעול בדחיפות ולהבטיח שהאחראים יישאו באחריות".

המשרד קרא גם להגנה על הילדים הפלסטינים, להפסקת ההפרות המתמשכות וליישום החלטות המשפט הבינלאומי, וטען כי חוסר הפעולה של הקהילה הבינלאומית מחזק את תרבות אי-הענישה.

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp