סער פרסם הודעת תנחומים בעקבות הפיגוע במונטריאול
ירושלים, 23 ביוני (Hibya) - שר החוץ של ישראל, גדעון סער, פרסם הודעת תנחומים בעקבות המתקפה שאירעה בעיר מונטריאול שבקנדה.
שר החוץ של ישראל, גדעון סער, אמר כי הזדעזע מהמתקפה שהתרחשה בשכונת קוט-דה-נז במונטריאול.
סער ציין כי לאחר האירוע שוחח עם רב חב"ד במונטריאול, מנדל רסקין, והעביר את תנחומיו למשפחתו של מיכאל משה מזרחי שנהרג, וכן למשפחתו של שוטר קנדי שאיבד את חייו.
שר החוץ סער הביע את תנחומיו העמוקים למשפחות הקורבנות, לקהילה היהודית במונטריאול ולכל הקנדים המתאבלים על האובדן.
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency