א-שרע קיבל את משלחת שברון בדמשק
דמשק, 23 ביוני (Hibya) - נשיאות סוריה הודיעה כי הנשיא אחמד א-שרע נפגש בדמשק עם בכירים מחברת האנרגיה האמריקנית שברון.
נשיא סוריה אחמד א-שרע נפגש בדמשק עם בכירים מחברת אנרגיה אמריקנית.
על פי ההודעה, א-שרע קיבל בארמון העם משלחת בראשות פרנק מאונט, ראש תחום הפיתוח העסקי התאגידי של שברון. בפגישה השתתפו גם שר החוץ אסעד א-שייבאני, שר האנרגיה מוחמד אל-בשיר ומנכ"ל חברת הנפט הסורית יוסף קבלאווי.
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency