טראמפ: כמות הנפט העוברת במצר הורמוז שברה שיא
וושינגטון, 23 ביוני (Hibya) - נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר כי משלוחי הנפט העוברים במצר הורמוז הגיעו ל-19 מיליון חביות ביום, וציין כי מדובר בשיא של כל הזמנים.
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס למשלוחי הנפט העוברים במצר הורמוז.
טראמפ אמר בהצהרתו: "אתמול עברו 19 מיליון חביות נפט דרך מצר הורמוז. זהו שיא של כל הזמנים". טראמפ, שטען כי מחירי הנפט יורדים, הוסיף: "מחירי הנפט יורדים והעולם הוא מקום בטוח הרבה יותר".
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency