טורק: הדמוקרטיה נבנית מחדש בכל יום

נציב זכויות האדם של האו"ם, וולקר טורק, הדגיש כי יש לשים את זכויות האדם במרכז המדיניות.

טורק ציין כי הדמוקרטיה אינה מבנה שמתקיים מעצמו, ואמר: "הדמוקרטיה אינה דבר שאנו יורשים, אלא ערך שאנו בונים מחדש בכל יום".

לדבריו, האמון יתחזק כאשר מנהיגים יפעלו למימוש זכויות האדם: "כאשר מנהיגים פועלים למען זכויותיהם של אנשים, האמון גדל והדמוקרטיה יכולה לממש את מלוא הפוטנציאל שלה".

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp