משרד החוץ הישראלי: הדוח הזה הוא מסמך תעמולה נגד ישראל

משרד החוץ הישראלי הגיב לדוח האחרון של ועדת החקירה של האו"ם (COI).

בהודעת המשרד נטען כי הדוח הוא "מסמך תעמולה המכוון נגד ישראל במקום ניסיון לחשוף את האמת".

בהודעה נאמר כי "הוועדה מתעלמת לחלוטין מהילדים הישראלים שנרצחו ונחטפו בידי חמאס", והודגש כי "ישראל דוחה לחלוטין את הדוח המשמיץ האחרון הזה".

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp