סער: השיחות בין ישראל ללבנון בחסות ארה

שר החוץ של ישראל גדעון סער מסר כי נפגש עם הנהלת ארגון הלובי הפרו-ישראלי AIPAC בארצות הברית.

סער ציין כי בפגישה נדונו חיזוק הידידות בין ארצות הברית לישראל והאתגרים הביטחוניים באזור. לדבריו, בתקופה מורכבת זו, "הודיתי להם על כל מה שהם עושים כדי לחזק את הידידות בין ארה"ב לישראל ולהעמיק את ההבנה של האתגרים שאיתם אנו מתמודדים".

סער הדגיש כי השיחות בין ישראל ללבנון המתקיימות בחסות ארצות הברית הן חשובות, וציין כי פירוק חיזבאללה מנשקו הוא אינטרס משותף. "לראות את חיזבאללה מפורק מנשקו הוא אינטרס הדדי ומשותף שלנו", אמר.

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp