בקאעי: הוחלט להמשיך את השיחות ברמה המקצועית והטכנית
טהראן, 22 ביוני (היביה) - דובר משרד החוץ האיראני, אסמאעיל בקאעי, מסר כי משלחת הרפובליקה האסלאמית של איראן תשוב למדינה לאחר שיחות אינטנסיביות בנוגע ליישום סעיפי מזכר ההבנות לסיום המלחמה.
דובר משרד החוץ של איראן, אסמאעיל בקאעי, התייחס למשא ומתן שנערך בשווייץ בנוגע למזכר ההבנות לסיום המלחמה מ-18 ביוני 1405 וכן להצהרה המשותפת של המדינות המתווכות.
בהתייחסו ללוח הזמנים ולתוכן השיחות, אמר בקאעי: "שיחות אלו, שהתמקדו בסעיפים 1, 5, 10 ו-11 של מזכר ההבנות, החלו ביום ראשון בבוקר, 31 ביוני, בשווייץ (אגם לוצרן), ונמשכו עד לשעות הבוקר המוקדמות של יום שני, 2 ביולי".
בהתייחסו למסמך המשותף שהוכן בהשתתפות המדינות המתווכות ולהמשך התהליך, אמר בקאעי: "בהצהרה המשותפת של המדינות המתווכות (קטאר ופקיסטן), שהוכנה בהתייעצות עם איראן וארצות הברית, נקבעו מנגנוני יישום למעקב אחר ביצוע הוראות מזכר ההבנות, והוחלט להמשיך את השיחות ברמה המקצועית והטכנית כדי לקדם את היישום היעיל של מזכר ההבנות לסיום המלחמה שנכפתה".
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency