דאר: פקיסטן מילאה את תפקידה בהשגת שלום ויציבות מתמשכים
איסלאמאבאד, 22 ביוני (היביה) - סגן ראש ממשלת פקיסטן ושר החוץ, הסנאטור מוחמד אישאק דאר, בירך על ההתקדמות שהושגה בשיחות הטכניות בדרג הגבוה שנערכו בבירגנשטוק שבשווייץ.
סגן ראש ממשלת פקיסטן ושר החוץ, הסנאטור מוחמד אישאק דאר, התייחס לתהליך המשא ומתן בין ארצות הברית לאיראן ולמגעים הדיפלומטיים המתנהלים בשווייץ.
בהתייחסו להובלת התהליך ולחשיבותו אמר דאר: "אנו מברכים על ההתקדמות המשמעותית שהושגה במהלך השיחות הטכניות בדרג הגבוה בבירגנשטוק שבשווייץ, ומברכים את ראש הממשלה שהבז שריף ואת ראש המטה הכללי, פילדמרשל סייד אסים מוניר, על מנהיגותם בעלת החזון ומאמציהם הבלתי נלאים שהובילו להישג חשוב זה".
דאר הודה גם לצדדים המשתתפים ולמדינות המתווכות ואמר: "ברצוני להביע את הערכתי העמוקה לרוח הבונה שהפגינו ארצות הברית והרפובליקה האסלאמית של איראן ביישום מזכר ההבנות של איסלאמאבאד ולהעריך את מחויבותן המתמשכת לדיאלוג ולדיפלומטיה. אני מביע גם את תודתי העמוקה למדינת קטאר על תפקידה החשוב בתהליך התיווך לצד פקיסטן".
בהדגישו כי השיחות הטכניות יימשכו ואת מחויבותה של פקיסטן לשלום, סיכם דאר: "צוות ממשרד החוץ שלנו ימשיך לקיים שיחות טכניות עם הצדדים בבירגנשטוק שבשווייץ במהלך שאר השבוע. פקיסטן מילאה את תפקידה בהשגת שלום ויציבות מתמשכים באזור ומעבר לו ותמשיך לעשות זאת".
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency