סער: מצפים לפעול לחידוש היחסים בין ישראל לקולומביה
ירושלים, 22 ביוני (Hibya) - שר החוץ הישראלי גדעון סער בירך את ידידו אבלרדו "קפלן" דה לה אספריאיה על ניצחונו בבחירות לנשיאות קולומביה והביע תקווה להעלות את היחסים בין שתי המדינות לרמה הגבוהה ביותר.
שר החוץ הישראלי גדעון סער פרסם הודעת ברכה לנשיא הנבחר דה לה אספריאיה לאחר ניצחונו בבחירות לנשיאות בקולומביה.
סער הדגיש את החשיבות שבחיזוק מחדש של הקשרים בין שתי המדינות ואמר: "אנו מצפים לעבוד עם הנשיא הנבחר דה לה אספריאיה כדי לחדש את היחסים בין ישראל לקולומביה ולהביאם לרמה הגבוהה ביותר".
בהתייחסו להזמנה שניתנה במהלך השיחה אמר סער: "הזמנתי את הנשיא הנבחר דה לה אספריאיה לבקר בישראל, ואני מקווה לארח אותו בירושלים בקרוב מאוד".
סער סיים את דבריו באיחולי הצלחה לעתידה של קולומביה ואמר: "אני מאחל לאבלרדו הצלחה ומברך את העם הקולומביאני היוצא לדרך חדשה ומבטיחה".
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency