צה"ל: איומים נוטרלו במבצע נגד פעילי חיזבאללה
ירושלים, 25 ביוני (Hibya) – צה"ל פרסם הודעה בנוגע לפעילות המבצעית המתבצעת בגזרה הצפונית.
צה"ל פרסם הודעה בנוגע לפעילות המבצעית המתבצעת בגזרה הצפונית.
בהודעה נמסר כי כוחות מחטיבת גולני, הפועלים תחת פיקוד אוגדה 36, זיהו פעילי חיזבאללה אשר הוגדרו כאיום על הכוחות הישראליים הפועלים במרחב הביטחוני. עוד נמסר כי חמישה בני אדם נוטרלו במהלך המבצע שבוצע באזור זותר א-שרקייה.
באירוע נפרד נמסר כי לוחמי חטיבת הקומנדו זיהו פעיל חיזבאללה חמוש באזור רכס עלי טאהר, והיעד הותקף על ידי חיל האוויר הישראלי.
צה"ל ציין כי הפעילות באזורים אלה נמשכת וכי נעשים מאמצים לפגוע בתשתיות התת-קרקע של חיזבאללה ולצמצם את חופש הפעולה שלו.
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency