אל-ח'ליפי שוחח בטלפון עם שר החוץ של ונצואלה גיל

בהודעת משרד החוץ של קטר נמסר כי שר המדינה, ד"ר מוחמד בן עבדולעזיז בן סאלח אל-ח'ליפי, קיים שיחת טלפון עם שר החוץ של הרפובליקה הבוליברית של ונצואלה, איוון גיל.

במהלך השיחה דנו השניים ביחסי שיתוף הפעולה בין המדינות ובדרכים לחיזוקם ולהעמקתם. כמו כן, החליפו דעות בנוגע להתפתחויות האחרונות באזור אמריקה הלטינית.

במהלך השיחה הביע אל-ח'ליפי את סולידריותה של קטר בעקבות שתי רעידות האדמה שפגעו בוונצואלה, העביר תנחומים למשפחות ההרוגים, לממשלת ונצואלה ולעם הוונצואלי, ואיחל החלמה מהירה לפצועים.

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp