סער בירך את סלובניה לרגל יום העצמאות שלה
ירושלים, 25 ביוני (Hibya) – שר החוץ של ישראל, גדעון סער, פרסם הודעת ברכה לרגל יום העצמאות של סלובניה.
בהודעתו מסר שר החוץ של ישראל, גדעון סער, את ברכותיו החמות ביותר לראש ממשלת סלובניה, יאנז יאנשה, לשרת החוץ טניה קייזר ולעם הסלובני.
סער איחל לסלובניה הצלחה ושגשוג והדגיש כי ישראל מייחסת חשיבות רבה להעמקת היחסים בין ישראל לסלובניה.
סער אמר: "עם פתיחת דף חדש ביחסי ישראל–סלובניה, אני מצפה לחזק עוד יותר את הקשרים בין שתי אומותינו".
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency