אל-ת'אני השתתף בישיבת השרים המשותפת של מועצת שיתוף הפעולה של המפרץ וארצות הברית
דוחה, 25 ביוני (Hibya) – ראש ממשלת קטר ושר החוץ, השייח' מוחמד בן עבד א-רחמן בן ג'אסם אל-ת'אני, השתתף בישיבת השרים המשותפת של מועצת שיתוף הפעולה של המפרץ וארצות הברית שנערכה במנאמה, ובה נדונו הביטחון האזורי והתהליכים הדיפלומטיים.
על פי הודעת משרד החוץ של קטר, ראש הממשלה ושר החוץ השייח' מוחמד בן עבד א-רחמן בן ג'אסם אל-ת'אני השתתף בישיבת השרים המשותפת של מועצת שיתוף הפעולה של המפרץ וארצות הברית.
בפגישה שנערכה בבירת בחריין, מנאמה, השתתף גם מזכיר המדינה של ארצות הברית, מרקו רוביו.
במהלך הפגישה נדונו ההתפתחויות האזוריות האחרונות המשפיעות על ביטחונן של מדינות מועצת שיתוף הפעולה של המפרץ ועל האזור כולו. במיוחד נדונו המאמצים הדיפלומטיים בעקבות חתימת מזכר ההבנות בין ארצות הברית לבין הרפובליקה האסלאמית של איראן, וכן היוזמות לחיזוק הביטחון והיציבות.
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency