אל-ת'אני השתתף בישיבת השרים המשותפת של מועצת שיתוף הפעולה של המפרץ וארצות הברית

על פי הודעת משרד החוץ של קטר, ראש הממשלה ושר החוץ השייח' מוחמד בן עבד א-רחמן בן ג'אסם אל-ת'אני השתתף בישיבת השרים המשותפת של מועצת שיתוף הפעולה של המפרץ וארצות הברית.

בפגישה שנערכה בבירת בחריין, מנאמה, השתתף גם מזכיר המדינה של ארצות הברית, מרקו רוביו.

במהלך הפגישה נדונו ההתפתחויות האזוריות האחרונות המשפיעות על ביטחונן של מדינות מועצת שיתוף הפעולה של המפרץ ועל האזור כולו. במיוחד נדונו המאמצים הדיפלומטיים בעקבות חתימת מזכר ההבנות בין ארצות הברית לבין הרפובליקה האסלאמית של איראן, וכן היוזמות לחיזוק הביטחון והיציבות.

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp