הבורסות בארה"ב סיימו את היום בירידות
איסטנבול, 24 ביוני (Hibya) - בשוקי המניות בארצות הברית נרשמה מגמה של מכירות, כאשר המדדים המרכזיים, ובראשם מניות הטכנולוגיה, סיימו את היום בירידות.
הבורסות בארצות הברית הציגו מגמה שלילית במסחר ב-23 ביוני.
מדד דאו ג'ונס (DJIA) ירד ב-0.09 אחוז לרמה של 51,666.84 נקודות. מדד S&P 500 הרחב איבד 1.44 אחוז ונסגר ברמה של 7,365.46 נקודות.
מדד נאסד"ק המשולב, המוטה לטכנולוגיה, ירד ב-2.21 אחוז ל-25,587.04 נקודות, בעוד שמדד נאסד"ק 100 איבד 3.29 אחוז וירד ל-29,347.27 נקודות.
גם מדד ראסל 2000, המשקף את ביצועי החברות הקטנות, סיים את היום בירידה של 0.96 אחוז ברמה של 2,975.48 נקודות.
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency