נתניהו בירך את נשיא קולומביה הנבחר

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בירך את דה לה אספריאלה בעקבות הבחירות שנערכו בקולומביה והביע את רצונו לחזק את היחסים בין שתי המדינות.

בהודעתו אמר נתניהו: "אני מברך את הנשיא הנבחר אבלרדו דה לה אספריאלה. אני מצפה לעבוד איתך כדי לחזק את הקשר בין ישראל לקולומביה".

נתניהו הוסיף כי ידידיה של ישראל ממשיכים לנצח ואמר: "ידידיה של ישראל ממשיכים לנצח".

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp