אלבניז: ארצות הברית היא בעלת הברית החזקה ביותר שלנו
קנברה, 24 ביוני (Hibya) - ראש ממשלת אוסטרליה אנתוני אלבניז אמר כי ארצות הברית היא בעלת הברית החזקה ביותר של אוסטרליה.
ראש ממשלת אוסטרליה אנתוני אלבניז הדגיש כי ארצות הברית היא בעלת הברית החזקה ביותר של אוסטרליה, וציין כי היחסים בין שתי המדינות הם "ידידות חזקה המבוססת על ערכים דמוקרטיים משותפים ומעוצבת על ידי ההיסטוריה".
אלבניז אמר כי הברית בין ארצות הברית לאוסטרליה חזקה כיום יותר מאי פעם, וכי שתי המדינות מביטות לעתיד המשותף שלהן בתקווה.
בהתייחסו לציון 250 שנה להקמת ארצות הברית אמר אלבניז: "כאשר אנו חוגגים את שנת ה־250 של ארצות הברית, אנו מביטים לעתידנו המשותף בתקווה. משום שבאמצעות עבודה משותפת נוכל להשיג תוצאות הן עבור אוסטרליה והן עבור ארצות הברית."
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency