קוסטה קיבל את נשיא בנין ואדאני
בריסל, 24 ביוני (Hibya) - נשיא המועצה האירופית אנטוניו קוסטה קיבל בבריסל את נשיא רפובליקת בנין החדש, רומואלד ואדאני.
נשיא המועצה האירופית אנטוניו קוסטה קיבל בבריסל את נשיא רפובליקת בנין החדש, רומואלד ואדאני.
בפגישה נדונה תוכנית הרפורמות המבניות הנמצאת בין סדרי העדיפויות של ואדאני, וכן הוצגו הערכות לגבי תהליך השינוי הכלכלי והמוסדי בבנין.
קוסטה בירך את ואדאני על תפקידו החדש והדגיש כי היחסים בין האיחוד האירופי לבנין מבוססים על ערכים ואינטרסים משותפים.
הצדדים הדגישו את חשיבות שיתוף הפעולה לקידום שלום, יציבות וביטחון, במיוחד באזור הסאהל, והסכימו להמשיך ולחזק את השותפות הקיימת.
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency