אנדרבי: השיחות בין ארה"ב לאיראן יתחדשו ביום שלישי
איסלאמאבאד, 24 ביוני (היביה) - דובר משרד החוץ של פקיסטן, טאהיר אנדרבי, הודיע כי השיחות הטכניות בין ארצות הברית לאיראן יתחדשו ביום שלישי הקרוב לאחר הפסקה קצרה.
לפי דיווח של CCTV, דובר משרד החוץ של פקיסטן, טאהיר אנדרבי, הודיע כי השיחות הטכניות המתנהלות בין ארצות הברית לאיראן יתחדשו ביום שלישי הקרוב לאחר הפסקה קצרה.
במסיבת העיתונאים השבועית שלו אמר אנדרבי כי פקיסטן וקטר ממשיכות במגעים עם הצוותים הטכניים של ארצות הברית ואיראן כדי להבטיח את יישום מזכר ההבנות (MoU) שנחתם בין הצדדים.
הדובר ציין כי מזכר ההבנות והסבב הראשון של השיחות הוכיחו פעם נוספת כי דיפלומטיה ודיאלוג הם הדרך היעילה ביותר לפתרון סכסוכים ועימותים.
בהודעה נאמר גם כי פקיסטן מרוצה מההערכות החיוביות של הקהילה הבינלאומית לגבי תפקידה הבונה בקידום השלום האזורי, הפחתת המתיחות ותמיכה בתהליכי דיאלוג.
אנדרבי הוסיף כי פקיסטן מודה לכל המדינות והשותפים הבינלאומיים שתמכו במאמצי התיווך שלה.
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency