ראש ממשלת פקיסטן שריף שוחח בטלפון עם אמיר קטר אל ת'אני
איסלאמאבאד, 24 ביוני (Hibya) - ראש ממשלת פקיסטן שהבאז שריף הודיע כי שוחח בטלפון עם אמיר קטר, השייח' תמים בן חמד אל ת'אני, והודה לקטר על תמיכתה במאמצי השלום שהובילו למזכר ההבנות של איסלאמאבאד.
ראש ממשלת פקיסטן שהבאז שריף התייחס לפרטי שיחתו עם אמיר קטר, השייח' תמים בן חמד אל ת'אני, לתהליך הדיפלומטי וליחסים הבילטרליים.
בהתייחסו להתקדמות במשא ומתן ולתפקידה של קטר, אמר שריף: "הודיתי להוד מעלתו על התמיכה הבלתי מתפשרת של קטר במאמצי השלום שהובילו למזכר ההבנות ההיסטורי של איסלאמאבאד".
בהתייחסו לנושאים שעליהם הושגה הסכמה, אמר שריף: "הבענו שביעות רצון מההתקדמות החיובית שהושגה בסבב הראשון של השיחות הטכניות בבירגנשטוק, והסכמנו על חשיבות שמירת המומנטום הזה באמצעות דיאלוג ודיפלומטיה מתמשכים".
שריף התייחס גם לאירוע הטרגי שהתרחש בקטר ולקשרים האנושיים בין שתי המדינות, וסיכם: "הודיתי גם להוד מעלתו על תנחומיו האדיבים בעקבות מותו של אזרח פקיסטני בשריפה האחרונה בראס לאפאן, והבעתי את הערכתי העמוקה להנהגת קטר על הכנסת האורחים הנדיבה שלה כלפי הקהילה הפקיסטנית התוססת בקטר".
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency