נתניהו: קיבלנו בצער עמוק את הידיעה על נפילתו של רב-סמל בכיר באסל סוויד

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו פרסם הודעת תנחומים למשפחתו, לקרוביו ולעדה הדרוזית בעקבות מותו של סוויד במהלך פעילות צבאית.

בהביעו את צערו על מותו של סוויד, אמר נתניהו: "רעייתי ואני, יחד עם כל אזרחי ישראל, קיבלנו בצער עמוק את הידיעה על נפילתו של רב-סמל בכיר (מיל') באסל סוויד ז"ל, שנהרג במהלך פעילות מבצעית בדרום לבנון".

בהתייחסו לחשיבותו של החייל שנפל לקהילתו, אמר נתניהו: "באסל ז"ל, תושב פקיעין, היה חייל מילואים אמיץ שפעל מתוך תחושת שליחות, וסימל את הקשר הבלתי ניתן לניתוק ואת הברית הנצחית בין העדה הדרוזית למדינת ישראל".

בסיום דבריו מסר נתניהו את תנחומיו למשפחה השכולה: "בשעה קשה זו אנו שולחים את תנחומינו למשפחתו ומביעים את השתתפותנו העמוקה בצערם. יהי זכרו ברוך".

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp