נפתח משרד קונסולרי בעיר דיר א־זור שבסוריה

משרד החוץ הסורי הודיע על פתיחת משרד קונסולרי חדש בדיר א־זור במסגרת הרחבת השירותים הקונסולריים ברחבי המדינה.

בטקס הפתיחה השתתפו מושל דיר א־זור, זיאד אל־עאיש, ומנהל מחלקת העניינים הקונסולריים במשרד החוץ, מוחמד אל־עומר.

לדברי הגורמים הרשמיים, המהלך נועד להרחיב את השירותים הקונסולריים ברחבי המדינה ולאפשר לאזרחים גישה נוחה יותר לשירותים ולהליכים המנהליים.

המשרד ציין כי בעתיד מתוכננת פתיחת משרדי שירות דומים גם במחוזות נוספים.

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp