צה

צה"ל פרסם הודעה בעקבות הערכת המצב שנערכה בפיקוד הצפון בנוגע להסכם שנחתם עם לבנון.

בהודעה נמסר: "ההסכם שנחתם עם ממשלת לבנון הוא היסטורי ובעל משמעות. העוצמה המבצעית וההישגים הצבאיים שהשיג צה"ל בחודשים האחרונים הם שאפשרו את התנאים להסכם זה. אנו נכבד את ההסכם ונפעל להצלחתו. כעת הגיע זמן מבחן המעשים של שני הצדדים, והתקופה הקרובה תקבע את העתיד. ביטחון כוחותינו הוא בעדיפות עליונה. לוחמי אוגדה 36 וכוחות הקומנדו שלנו שולטים באזור רכס הבופור ומחזיקים בכל האמצעים והיכולות הדרושים כדי לגבור על האויב. כל יכולותיו של צה"ל ימשיכו לעמוד לרשותכם כאן כדי לתמוך בביצוע משימתכם."

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp