צה

בהודעת צה"ל נמסר כי כוחות חטיבת עציוני, הפועלים תחת פיקוד אוגדת הבשן 210, ביצעו אתמול מבצע באזור הביטחון בדרום סוריה. לפי ההודעה, במהלך המבצע חוסלו מספר מחבלים חמושים.

צה"ל מסר: "צה"ל ימשיך לפעול באזור הביטחון בדרום סוריה ולהסיר כל איום המופנה נגד אזרחי ישראל וחיילי צה"ל."

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp