צה"ל: מחבלים חמושים חוסלו בדרום סוריה
ירושלים, 28 ביוני (Hibya) – צה"ל הודיע כי במהלך מבצע באזור הביטחון בדרום סוריה חוסלו מספר מחבלים חמושים.
בהודעת צה"ל נמסר כי כוחות חטיבת עציוני, הפועלים תחת פיקוד אוגדת הבשן 210, ביצעו אתמול מבצע באזור הביטחון בדרום סוריה. לפי ההודעה, במהלך המבצע חוסלו מספר מחבלים חמושים.
צה"ל מסר: "צה"ל ימשיך לפעול באזור הביטחון בדרום סוריה ולהסיר כל איום המופנה נגד אזרחי ישראל וחיילי צה"ל."
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency