דר שוחח בטלפון עם שר החוץ הסיני וואנג יי
איסלאמאבאד, 24 ביוני (Hibya) – סגן ראש ממשלת פקיסטן ושר החוץ, הסנאטור מוחמד אישאק דר, שוחח בטלפון עם שר החוץ של סין, וואנג יי.
על פי הודעת משרד החוץ של פקיסטן, מוחמד אישאק דר בירך את וואנג יי לרגל יום השנה ה־105 להקמת המפלגה הקומוניסטית של סין.
הצדדים דנו בתהליך השלום בין איראן לארצות הברית ובהתפתחויות האזוריות. במהלך השיחה נבחן גם הסבב הראשון של המגעים בדרג גבוה שנערכו בבירגנשטוק בתיווכן של פקיסטן וקטאר.
בהודעה נמסר כי השיחות סללו את הדרך להקמת ועדת תיאום בכירה במסגרת מזכר ההבנות של איסלאמאבאד, וכי הוקמו שלוש קבוצות עבודה בנושאי גרעין, סנקציות ויישוב סכסוכים.
הצד הפקיסטני הביע גם את הערכתו לתמיכתה של סין בתהליך השלום וליוזמות השלום של הנשיא שי ג'ינפינג.
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency