רוביו: מי שצריך לשלוט בשטח לבנון הוא הממשלה הלגיטימית

מזכיר המדינה האמריקני מרקו רוביו התייחס לריבונותה של לבנון, לשלמותה הטריטוריאלית ולמבני הביטחון באזור.

רוביו הדגיש את הצורך בחיזוק המוסדות הרשמיים בלבנון ואמר: "אנו מקווים שהכוחות המזוינים של לבנון והממשלה הלגיטימית והריבונית של לבנון יוכלו להמשיך לשלוט ולהבטיח את ביטחונם של חלקים גדולים יותר משטחם."

בהתייחסו להשפעת חיזבאללה אמר רוביו: "מי שצריך לשלוט בשטח לבנון הם אותם גורמים לגיטימיים, ולא ארגון טרור כמו חיזבאללה."

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp