רוביו: מי שצריך לשלוט בשטח לבנון הוא הממשלה הלגיטימית
וושינגטון, 24 ביוני (Hibya) – מזכיר המדינה של ארצות הברית, מרקו רוביו, הצהיר כי השליטה על שטח לבנון צריכה להיות בידי הממשלה הלגיטימית של לבנון והכוחות המזוינים שלה, ולא בידי ארגון טרור כמו חיזבאללה.
מזכיר המדינה האמריקני מרקו רוביו התייחס לריבונותה של לבנון, לשלמותה הטריטוריאלית ולמבני הביטחון באזור.
רוביו הדגיש את הצורך בחיזוק המוסדות הרשמיים בלבנון ואמר: "אנו מקווים שהכוחות המזוינים של לבנון והממשלה הלגיטימית והריבונית של לבנון יוכלו להמשיך לשלוט ולהבטיח את ביטחונם של חלקים גדולים יותר משטחם."
בהתייחסו להשפעת חיזבאללה אמר רוביו: "מי שצריך לשלוט בשטח לבנון הם אותם גורמים לגיטימיים, ולא ארגון טרור כמו חיזבאללה."
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency