סער שוחח עם נשיאה הנבחר החדש של קולומביה
ירושלים, 24 ביוני (היביה) - שר החוץ של ישראל, גדעון סער, הודיע כי קיים שיחת טלפון עם נשיאה הנבחר החדש של קולומביה.
שר החוץ הישראלי גדעון סער ציין כי בירך את הנשיא החדש של קולומביה על ניצחונו בבחירות והדגיש כי התוצאה מסמלת עבור המדינה "תקווה ועתיד טוב יותר".
סער אמר כי במהלך השיחה אושרה מחדש המחויבות ההדדית לחיזוק היחסים בין קולומביה לישראל.
סער הוסיף: "אנו מחויבים לברית שתהיה חזקה מאי פעם בין קולומביה לישראל", וציין כי שיתוף הפעולה יפותח לטובת עמי שתי המדינות.
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency