השרה הקטרית אל-מסנד נפגשה עם שגריר פקיסטן אמיר

לפי הודעת משרד החוץ של קטר, שרת המדינה לשיתוף פעולה בינלאומי ד"ר מרים בינת עלי בן נאסר אל-מסנד נפגשה עם שגריר פקיסטן בדוחה, מוחמד אמיר.

בפגישה נדונו יחסי שיתוף הפעולה בין קטר לפקיסטן והצעדים לפיתוחם.

הצדדים גם החליפו דעות בנוגע למספר סוגיות אזוריות ובינלאומיות בעלות עניין משותף.

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp