השרה הקטרית אל-מסנד נפגשה עם שגריר פקיסטן אמיר
דוחה, 24 ביוני (היביה) - שרת המדינה הקטרית לשיתוף פעולה בינלאומי, ד"ר מרים בינת עלי בן נאסר אל-מסנד, נפגשה עם שגריר פקיסטן בדוחה, מוחמד אמיר.
לפי הודעת משרד החוץ של קטר, שרת המדינה לשיתוף פעולה בינלאומי ד"ר מרים בינת עלי בן נאסר אל-מסנד נפגשה עם שגריר פקיסטן בדוחה, מוחמד אמיר.
בפגישה נדונו יחסי שיתוף הפעולה בין קטר לפקיסטן והצעדים לפיתוחם.
הצדדים גם החליפו דעות בנוגע למספר סוגיות אזוריות ובינלאומיות בעלות עניין משותף.
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency