בקאאי: הגישה האמריקנית פוגעת באמון

דובר משרד החוץ של איראן, אסמאעיל בקאאי, טען כי ארצות הברית נוקטת בגישה "שאינה כנה" כלפי העם האיראני, והוסיף כי אף שהתהליך הדיפלומטי התנהל בתום לב, ניסיון העבר מעורר ספקות משמעותיים.

בקאאי ציין כי איראן חתמה על מזכר ההבנות במטרה להביא לסיום המלחמה שנכפתה עליה, אך למרות זאת בעיית חוסר האמון בין הצדדים עדיין נמשכת.

לדבריו, הצהרות סותרות של בכירים אמריקנים פוגעות בתהליך, והדגיש כי "יש לקיים את ההתחייבויות ההדדיות ולהימנע מפרשנויות הסותרות את נוסח ההסכם".

הדובר הוסיף כי איראן תמשיך לעקוב אחר התהליך בזהירות בשל ניסיונה בעבר, ותתאים את צעדיה בהתאם.

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp