בקאאי: הגישה האמריקנית פוגעת באמון
טהראן, 24 ביוני (Hibya) – דובר משרד החוץ של איראן, אסמאעיל בקאאי, התייחס ליחסים עם ארצות הברית ולמזכר ההבנות שנחתם.
דובר משרד החוץ של איראן, אסמאעיל בקאאי, טען כי ארצות הברית נוקטת בגישה "שאינה כנה" כלפי העם האיראני, והוסיף כי אף שהתהליך הדיפלומטי התנהל בתום לב, ניסיון העבר מעורר ספקות משמעותיים.
בקאאי ציין כי איראן חתמה על מזכר ההבנות במטרה להביא לסיום המלחמה שנכפתה עליה, אך למרות זאת בעיית חוסר האמון בין הצדדים עדיין נמשכת.
לדבריו, הצהרות סותרות של בכירים אמריקנים פוגעות בתהליך, והדגיש כי "יש לקיים את ההתחייבויות ההדדיות ולהימנע מפרשנויות הסותרות את נוסח ההסכם".
הדובר הוסיף כי איראן תמשיך לעקוב אחר התהליך בזהירות בשל ניסיונה בעבר, ותתאים את צעדיה בהתאם.
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency