פרבו: הוצאתם להורג של שישה אנשים בירדן מעוררת דאגה

סגן ראש ממשלת בלגיה ושר החוץ מקסים פרבו התייחס להוצאות להורג בירדן, לקשר בין ביטחון המדינה לזכות לחיים ולמדיניותה הגלובלית של בלגיה נגד עונש המוות.

בהתייחסו להתפתחויות בירדן והדגיש את חשיבות הזכות לחיים, אמר פרבו: "שש ההוצאות להורג שבוצעו בירדן לאחר שנים של מורטוריום בפועל מעוררות דאגה. ביטחון המדינה וכיבוד הזכות לחיים יכולים להתקיים יחד."

פרבו חזר והדגיש את עמדתה הברורה של בלגיה בנושא ואמר: "בלגיה מעודדת בכל תוקף את כל המדינות לבטל את עונש המוות."

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp