רופאים טורקים ואזרים נפגשים בבאקו

המוסדות הרפואיים שבטורקיה, הנמצאים בלב מתמודדי התחום הרפואי הגלובלי, מביאים את ההצלחה של טורקיה לסצנה הבינלאומית דרך אירועים שנערכים בחו"ל. לאחרונה ביישאתו İncir Health ו-Bayındır Health Group, בשיתוף פעולה עם מרכז האונקולוגיה וההמטולוגיה, את קונגרס האונקולוגיה וההמטולוגיה בבאקו, בירת אזרבייג'ן, ב-24 בספטמבר. בכנס שנערך במלון JW Marriott Baku, הרופאים הציגו את התמחותם, והמוסדות הרפואיים והמבקרים השתתפו בדיונים פרטיים למענה יצירת שותפויות חדשות.

ד"ר פדקר גונשילי, המנכ"ל של İncir Health, הוציא את ההצהרה הבאה לגבי האירוע: "בשיתוף פעולה עם Bayındır Health Group, קחנו את הצעדים הנ דרשים לבניית גשר בין הרופאים המובילים והמוסדות הרפואיים באזרבייג'ן עם עמיתינו בטורקיה. אספנו כמעט אלף רופאים, בתי חולים, קליניקות, חברות ביטוח וסוכנויות נסיעות משני המדינות תחת גג אחד. הרופאים המשתתפים הציגו את התמחותם דרך הצגות, והמוסדות המקומיים שלנו יצרו הזדמנויות ליצירת רשתות להסכמות חדשות".

גם ג'ם טלאש, סגן המנכ"ל הכללי של Bayındır Health Group, אמר: "התחום הרפואי במדינתנו מרבה לרדוף בכל יום שעובר. האזנו לקיום קונגרס בבאקו עם İncir Health כדי להגדיל את החלק שלנו בשוק הרפואי ולפתוח דלתות חדשות לשותפויות. היינו גאים לארח פרטיות נבחרות מעולם הרפואה, כולל אזד קרימלי, מנכ"ל מרכז האונקולוגיה הלאומי של אזרבייג'ן. כשהרופאים שלנו הפכו לידועים בכל העולם ועודפשרו שותפויות חדשות, הקנינו סביבה דינמית. אנחנו גאים לייצג את טורקיה באזרבייג'ן, אחייניתנו וגם בשלב העולמי".

בקונגרס האונקולוגיה וההמטולוגיה השתתפו רופאים טורקים מובילים כמו ד"ר אג'ה אסין, אטילה אקביי, פרופ' ד"ר עלי אוגור אורל, פרופ' ד"ר אוקן אחאן וד"ר אברו חתיג'ה איווזוגלו. הוצגו הרצאות בתחומי הכירורגיה הכללית, הרפואה הפרטית והגניקולוגיה, האונקולוגיה וההמטולוגיה. לצד הדיורים המקדמים את תחום התיירות הרפואית והסמינרים B2B עבור המוסדות המשתתפים, נמנו שלוש רעיונות שונים, כולל מפגשים עסקיים דו-צדדיים.

סוכנות הידיעות הישראלית

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp