איראן מאשימה את ארה

דובר משרד החוץ של איראן, אסמאעיל בקאאי, השמיע הצהרות חריפות נגד ארצות הברית וישראל.

בקאאי טען כי במהלך מה שכינה "תוקפנות בלתי חוקית" נגד איראן סופקה תמיכה טכנית ולוגיסטית, וכי מדובר בהפרה חמורה של המשפט הבינלאומי ובמעשה תוקפנות מובהק.

בהודעה נאמר עוד כי כל סיוע הניתן לצדדים התוקפניים מהווה תרומה ישירה למעשים אלה, וכי אין בכך כדי לפטור מאחריות.

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp