איראן מאשימה את ארה"ב וישראל ב"תוקפנות ובהפרת המשפט הבינלאומי"
טהרן, 27 ביוני (Hibya) – דובר משרד החוץ האיראני, אסמאעיל בקאאי, טען כי "התמיכה הטכנית והלוגיסטית" שניתנה לארצות הברית ולישראל מהווה הפרה של המשפט הבינלאומי.
דובר משרד החוץ של איראן, אסמאעיל בקאאי, השמיע הצהרות חריפות נגד ארצות הברית וישראל.
בקאאי טען כי במהלך מה שכינה "תוקפנות בלתי חוקית" נגד איראן סופקה תמיכה טכנית ולוגיסטית, וכי מדובר בהפרה חמורה של המשפט הבינלאומי ובמעשה תוקפנות מובהק.
בהודעה נאמר עוד כי כל סיוע הניתן לצדדים התוקפניים מהווה תרומה ישירה למעשים אלה, וכי אין בכך כדי לפטור מאחריות.
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency