בקאאי: על ארצות הברית להתמודד עם בעיית הרעב בתוך גבולותיה

דובר משרד החוץ של איראן, אסמאעיל בקאאי, אמר כי צדקה צריכה להתחיל קודם כול בבית, והוסיף כי מיליוני בני אדם בארצות הברית מתמודדים עם חוסר ביטחון תזונתי.

בקאאי אמר: "צדקה מתחילה בבית, ושם היא נחוצה ביותר".

בהתייחסו לנתוני שירות החינוך העולמי לרעב, אמר בקאאי: "בארצות הברית יותר מ-47 מיליון בני אדם, ובהם אחד מכל חמישה ילדים, אינם יכולים להשיג או להרשות לעצמם באופן קבוע מזון מזין הדרוש לחיים בריאים. מאז שנת 2020 גדל מספר הסובלים מחוסר ביטחון תזונתי ב-4.2 מיליון בני אדם".

בקאאי הוסיף כי גם Feeding America פרסמה נתונים דומים ואמר: "47 מיליון אמריקאים נאבקים מדי יום ברעב ובהשלכותיו הבריאותיות והחברתיות החמורות".

בקאאי מתח ביקורת על משרד החקלאות האמריקאי ואמר: "בספטמבר 2024 הפסיק משרד החקלאות של ארצות הברית בשקט את פרסום הדוח השנתי בן 30 השנים על חוסר ביטחון תזונתי במשקי בית, ובכך שם למעשה קץ למעקב ולהכרה הרשמית ברעב באמריקה".

בקאאי הוסיף: "לאחר ש'פתרה' את בעיית הרעב הפנימית באמצעות הפסקת הדוחות, וושינגטון סבורה כעת שיש לה הזכות להטיף לעולם בנוגע לרעב במקומות אחרים".

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp