ירידות בשוקי האנרגיה
איסטנבול, 26 ביוני (Hibya) – בשוקי האנרגיה נרשמה מגמה שלילית ביום המסחר השבועי.
בשוקי האנרגיה נרשמה מגמה שלילית ביום המסחר השבועי. ירידות מחירים נרשמו בכל סחורות האנרגיה שנמצאות במעקב.
הנפט הגולמי האמריקאי (OIL) ירד ב-2.02% לרמה של 70.47 דולר. גם נפט ברנט איבד 1.86% וירד ל-73.86 דולר.
הגז הטבעי (NAT GAS) נסחר ברמה של 3.32 לאחר ירידה של 0.69%, בעוד שבנזין RBOB ירד ב-1.43% לרמה של 2.984.
גם דלק החימום דל-הגופרית (ULSD HO) איבד 1.20% מערכו וסיים את היום ברמה של 3.2587.
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency