מפגש שיתוף פעולה בין קרואטיה לבוואריה

שר החוץ והעניינים האירופיים של קרואטיה, רדמן, נפגש עם נציגי הפרלמנט של בוואריה ועם נציגי קבוצת בתי החולים "סנה".

בפגישה אושרו מחדש היחסים המסורתיים והחזקים בין קרואטיה לבוואריה.

הודגש הצורך לפתח את שיתוף הפעולה בתחומים הפוליטיים, הכלכליים, המדעיים והתרבותיים, וכן להרחיב את השותפויות האקדמיות, כמו זו שבין אוניברסיטת ספליט ו־REGIOMED Kliniken.

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp