דאר: סייענו בהשבתם של יותר מ-70 מאחינו האיראנים למולדתם

סגן ראש ממשלת פקיסטן ושר החוץ מוחמד אישאק דאר מסר הצהרה על תהליך פינוי אנשי הצוות האיראנים, המגעים הדיפלומטיים שהתנהלו ותפקידה של פקיסטן במאמצי ההשבה.

בהתייחסו למצב אנשי הצוות ולשיתוף הפעולה אמר דאר: "אני שמח לשתף כי 22 אנשי הצוות האיראנים של הספינה לנור/דאבינה, שעוכבה לאחרונה על ידי הרשויות האמריקניות, הגיעו היום אחר הצהריים בשלום לקראצ'י. כעת, בתיאום הדוק עם הנציגויות האיראניות בפקיסטן, מושלמות ההיערכויות כדי לאפשר את חזרתם למולדתם בהקדם האפשרי."

דאר הדגיש את ההיבט הדיפלומטי של התהליך ואת הסיוע ההומניטרי בין שתי המדינות ואמר: "לאורך כל התהליך היינו בקשר הדוק עם הרשויות בארצות הברית ובאיראן. זו הקבוצה הרביעית של אנשי צוות איראנים שפקיסטן סייעה בהשבתם במהלך החודשיים האחרונים. עד כה סייענו בהשבתם של יותר משבעים מאחינו האיראנים דרך שטחה של פקיסטן."

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp