מגמה מעורבת בשווקי האנרגיה
איסטנבול, 22 ביוני (היביה) - בשווקי האנרגיה נרשמה מגמה מעורבת במהלך יום המסחר.
בשוקי האנרגיה נרשמה מגמה מעורבת במהלך יום המסחר. מחירי הנפט הגולמי האמריקאי, הגז הטבעי ודלק החימום עלו, בעוד שמחירי נפט ברנט ובנזין RBOB ירדו.
הנפט הגולמי האמריקאי (OIL) עלה ב-0.17 אחוז ל-76.73 דולר. נפט ברנט ירד ב-1.61 אחוז ל-79.27 דולר.
הגז הטבעי (NAT GAS) נסחר ברמה של 3.275 לאחר עלייה של 1.30 אחוז, בעוד שבנזין RBOB ירד ב-0.88 אחוז לרמה של 2.9685.
דלק חימום דל-גופרית (ULSD HO) עלה ב-0.90 אחוז וסיים את היום ברמה של 3.1555.
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency