דאר שוחח בטלפון עם שר החוץ האיראני אראקצ'י

על פי הודעת משרד החוץ של פקיסטן, סגן ראש ממשלת פקיסטן ושר החוץ, הסנאטור מוחמד אישאק דאר, שוחח בטלפון עם שר החוץ של איראן, עבאס אראקצ'י.

במהלך השיחה נדונו סוגיות של שלום ויציבות אזוריים ובינלאומיים. דאר שב והדגיש את מחויבותה של פקיסטן להמשיך למלא תפקיד בונה בקידום שלום ויציבות מתמשכים באזור ומחוצה לו.

שר החוץ האיראני עבאס אראקצ'י הודה לפקיסטן על תמיכתה המתמשכת בקידום תהליך השלום. הוא גם הודה לפקיסטן על תרומתה להבטחת חזרתם הבטוחה והחלקה של אנשי צוות ודייגים איראנים לארצם.

בהודעה נמסר כי שני הצדדים הסכימו להמשיך להיות בקשר הדוק.

סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp