ירידות נרשמו בשוקי המטבעות הדיגיטליים
איסטנבול, 23 ביוני (Hibya) – בשוקי המטבעות הדיגיטליים נרשמה מגמה שלילית ביום המסחר הראשון של השבוע.
בשוקי המטבעות הדיגיטליים נרשמה תמונה שלילית ביום המסחר הראשון של השבוע. ירידות נרשמו בכל המטבעות הדיגיטליים המרכזיים שנמצאים במעקב.
ביטקוין ירד ב-0.94% לרמה של 63,728.15 דולר. אתר איבד 0.64% מערכו וירד ל-1,720.33 דולר.
סולאנה נסחרה ברמה של 71.57 לאחר ירידה של 1.43%, בעוד דוג'קוין ירד ב-1.11% לרמה של 0.0817 דולר.
XRP איבד 0.93% מערכו וסיים את היום ברמה של 1.12.
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency