ירידות נרשמו בשוקי האנרגיה
איסטנבול, 23 ביוני (היביה) - בשוקי האנרגיה נרשמה מגמה שלילית ביום המסחר הראשון של השבוע.
בשוקי האנרגיה נרשמה מגמה שלילית ביום המסחר הראשון של השבוע. ירידות נרשמו בכל מחירי סחורות האנרגיה שנמצאות במעקב.
הנפט הגולמי האמריקאי (OIL) ירד ב-0.34 אחוז לרמה של 73.61 דולר. נפט ברנט איבד 0.50 אחוז וירד ל-77.51 דולר.
הגז הטבעי (NAT GAS) ירד ב-0.37 אחוז ונסחר ברמה של 3.241, בעוד שבנזין RBOB ירד ב-0.18 אחוז לרמה של 2.9817.
גם דלק חימום דל גופרית (ULSD HO) איבד 0.17 אחוז מערכו וסיים את היום ברמה של 3.0877.
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency