נחתם הסכם מסגרת בין לבנון לישראל
ביירות, 27 ביוני (Hibya) – נשיא לבנון ג'וזף עאון אמר כי הסכם המסגרת בין לבנון לישראל, שנחתם בוושינגטון, מהווה את הצעד הראשון בדרך להשבת הריבונות המלאה של לבנון.
לפי דיווח של CCTV, בהודעת נשיאות לבנון הדגיש הנשיא ג'וזף עאון כי ההסכם מסמן את תחילתו של תהליך שיאפשר ללבנונים שנעקרו מבתיהם לשוב לאדמותיהם.
שר החוץ של ארצות הברית, מרקו רוביו, הודיע כי ישראל ולבנון הגיעו, בתיווך אמריקאי, להסכם מסגרת שמטרתו להשיג "שלום וביטחון בני קיימא".
רוביו ציין כי ההסכם מציע מסגרת מסודרת להשבת ריבונותה של לבנון, לפירוק חיזבאללה מנשקו ולהסרת התשתיות שלו.
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency