התקבל עותק כתב ההאמנה של שגריר ניגריה בקטאר
דוחה, 24 ביוני (Hibya) – שר המדינה במשרד החוץ של קטאר, סולטאן בן סעד אל-מורייח'י, קיבל את עותק כתב ההאמנה של שגריר הרפובליקה הפדרלית של ניגריה בדוחה, ד"ר מחמוד יעקובו.
שר המדינה במשרד החוץ של קטאר, סולטאן בן סעד אל-מורייח'י, קיבל את עותק כתב ההאמנה של שגריר הרפובליקה הפדרלית של ניגריה בדוחה, ד"ר מחמוד יעקובו.
בפגישה שנערכה בדוחה הועברו לשגריר יעקובו איחולי הצלחה בתפקידו החדש.
הצד הקטארי הדגיש את תמיכתו בחיזוק היחסים בין שתי המדינות ובפיתוח שיתוף הפעולה בתחומים שונים.
סוכנות הידיעות הישראלית Israel News Agency