מנכ

פתיח אלטונבאש, מנכ"ל מסחר חוץ של טוראץ, נתן הצהרה בכנס אסטרטגיות גלובלי בתעשיית ההגנה והאווירונאוטיקה שנערך באנטליה.

אלטונבאש דיווח כי הם ביצעו ייצוא ל-93 מדינות בעולם, והעיר כי הם שנים ארוכות הם האלופים בייצוא בתחום התחמושת הקלה בתעשיית ההגנה.

"חשוב מאוד שמוצרי כל חברה יהיו דו-צדדיים"

אלטונבאש הדגיש כי הם מייצרים תחמושת בתחום ההגנה וכן כדורים המשמשים לצורך ציד וספורט במפעליהם, ואמר: "בשנים מסוימות, כדורים המשמשים לצורך ציד וספורט מציבים פנים יותר רבות והרכזות הולכות לכיוון ההוא. בשנים מסוימות נוספות, בשל האירועים העולמיים, הצד הצבאי מתעצמת. חשוב מאוד שמוצרי כל חברה יהיו דו-צדדיים. על מנת שהחברות תישארו קיימות, חשוב מאוד שהצד האזרחי שלהן יוכל להתבצע לפחות באותו מפעל".

"אנו מרוויחים יכולות חדשות"

אלטונבאש הדגיש כי הם הרחיבו את מגוון המוצרים שלהם בתחום התחמושת הקלה ואמר: "כרגע, אנו מייצרים 9 קליברים. עם 9 קליברים, אנחנו בעלי הכי גדול של תחמושת קלה בתורכיה. סך הכל, יש 65 קליברים בעולם של תחמושת קלה שאנחנו קוראים להם מוצרים. יש כ-30-35 קליברים שמשמשים פעילים כיום בעולם. אנו מוסיפים באופן קבוע קווי ייצור חדשים כדי לייצר את כל הקליברים האלו, אנו מרוויחים יכולות חדשות".

אלטונבאש אמר שקבלת ההחלטה הסופית לגבי מוצר והוצאתו מהקו ייצור לוקחת בין 2 ל-4 שנים לביצוע ואמר: "לכן, בזמן שאנו מייצרים כמה קליברים, אנו ממשיכים לעבוד על הקליברים החדשים שאנו מתכוונים לייצר".

"יש לנו עניין רב באמריקה, אפריקה ואסיה והאוקיינוס השקט"

אלטונבאש דיווח כי אמריקה היא השוק הראשי שלהם ואמר: "שנייה היא אפריקה, שלישית - אירופה, רביעית - אזור אסיה והאוקיינוס השקט, ושוקינו החמישי - המזרח התיכון ואנו יכולים גם לזהות מדינות אחרות, כולל המדינות הסובייטיות השניות. במבנה זה, יש לנו עניין רב באמריקה, אפריקה ואסיה והאוקיינוס השקט. התחמושת לרוב היא רצחנית, אבל אנו גם אחת משלוש החברות הראשונות בעולם בייצור תחמושת לא רצחנית".

סוכנות הידיעות הישראלית

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp