הלמות המלאכתית ממצהת את תחום התספורת לאמנות

טכנולוגיות כמו המציאות המוגברת (AR), הלמות מלאכותית (AI), למידת מכונה (ML), חיישני תנועה ועוד מכוונות את העתיד של תעשיות רבות. הן משמשות בתחומים שונים, משיפור חוויות הלקוחות עד לאופטימיזציה של תהליכים אצל מגוון גדול של תחומים, וכעת תעשיית היופי משתנת גם בעזרת הטכנולוגיה הזו.

מייסדת ומעצבת השיער ב-333 Hair Art, נוראי אראל, מספקת מידע אודות היתרונות שהטכנולוגיה מביאה לעולם התספורת והעיצוב: "עיצוב השיער הוא לא רק מיומנות טכנית, אלא גם ביטוי אמנותי עמוק. המטרה שלנו היא לראות כל לקוח כמופע אמנות וליצור עבורם את הסגנון שמתאים להם הכי הרבה. לשם כך, אנחנו מתפתחים ברציפות. טכנולוגיות חדשות יוצרות מהפכה בתחום זה ומספקות לסגנונאים חדשניים כמונו הזדמנות לספק שירותים יוצרניים ומותאמים אישית יותר. אנחנו משתמשים בטכנולוגיה כדי לקבוע את התסרוקת המתאימה ביותר לכל לקוח בהתבסס על מאפייני הפנים שלהם, סוג השיער, ההעדפות והציפיות שלהם. אנחנו פותחים טכניקות חדשות, עוקבים אחרי הטרנדים העדכניים וממשיכים להתפתח בלמידה".

"אנחנו משתלבים את הלמות המלאכותית בעסק שלנו"

נוראי אראל, מייסדת ומעצבת השיער ב-333 Hair Art, מדגישה שהם משתלבים את הטכנולוגיה החדשה בתהליכי העסק: "אנחנו משתמשים בטכנולוגיות חדשות כמו הלמות מלאכותית בהתמיכה בהלמות מלאכותית. אנחנו עוקבים בקרבה אחרי התקדמותים כדי לספק חוויות אישיות לכל לקוח וכדי לשמור על תקנותם, מאחר והספקות שלנו הם הבסיס של ההנעה שלנו".

"הטכנולוגיה מתחילה תקופה חדשה בתחום התספורת והעיצוב של השיער"

נוראי אראל מדגישה את חשיבות הטכנולוגיה בתחום התספורת והעיצוב של השיער ומסיימת בתקף הבא: "הטכנולוגיה מתחילה תקופה חדשה בתחום התספורת והעיצוב של השיער. הלקוחות יכולים כיום לנסות מראות שונות של שיער מראשונה באמצעות טכנולוגיות המציעות וירטואלית והלמות מלאכותית. זה מאפשר להם לגלות ולחוות את הסגנון שהכי מתאים לפניהם. סגנונאים יכולים לקבל דיוק בשרירותיות גבוה וליצור מודלים של שיער יותר יצירניים ואותנטיים יותר. הטכנולוגיה הופכת את החיים של הסגנונאים והלקוחות לקלים יותר. אנחנו ממשיכים את הדרך שהתחלנו בה בשנת 2016 עם הקמת מרכזנו באקאטלאר, איסטנבול, תחת הפילוסופיה "ליצור אמנות על השיער שלך". אנחנו עונים על צרכ י לקוחותינו במשך ששה ימי השבוע באמצעות שירותי תספורת, איפור וטיפוח אישי".

סוכנות הידיעות הישראלית

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp