יזמות נשים מביאות את המסחר האלקטרוני ל

יזמות נשים מוכנות להשתזף בתחום המסחר האלקטרוני יקבצו ביום שלישי, 5 במרץ, ב-'קרנבל המסחר האלקטרוני' שמארח מלון שרתון איסטנבול אטאקוי. האירוע, המאורגן בשיתוף פעולה עם עמותת אוהבי עזרה בסניף בקרקוי של עמותת טורקיה וחברת AHORAS, מטרתו לאפשר ליזמות נשים לשתף את ניסיונן, להקים שיתופי פעולה ולחזק את יזמות הנשים על ידי פגישה עם נציגי התעשייה.

סופק מידע על ה'קרנבל של המסחר האלקטרוני', הצהיר המנכ"ל של AHORAS, סרקאן קוצ'אק, כי בתקופה שבה מעל 2 מיליארד איש ברחבי העולם קונים מוצרים באינטרנט, הם מנסים להבטיח שיזמות נשים יקבלו חלק גדול יותר מהעוגה הגדולה הזו. אמר: "הסיבות הגדולות ביותר לכישלון של יזמים חדשים הן חוסר ידע כלכלי ושיווק. סידרנו את האירוע שלנו סביב 4 נושאים עיקריים: 'שיתוף, סינרגיה, חינוך והשקעה'. עם האירוע הזה, אנו מטרים להראות ליזמות נשים מועמדות בטורקיה וברחבי העולם שהעסק הזה לא באמת קשה וניתן לבצע אותו בלי השקעות גדולות."

החייתה את החברה שלה בת שישה ימים שהתמוטטה ברעידת אדמה.

בין המרצים באירוע נמנים היזמית אליף צ'ליק, מייסדת Munch Chocolate, שחברתה בת שישה ימים התמוטטה ברעידת אדמה, באשק בייקאן, המייסדת המשותפת של Kiralarsın, הפרופ' ד"ר אסרה יוקסל אצ'י, מנהלת מרכז היישום והמחקר של ארגון ללא כוונת רווח באוניברסיטת מרמרה, פרופ' ד"ר שבנם בורנאז ממחלקת ההנדסה העסקית באוניברסיטת טכנולוגיה של א יסטנבול ושוונין בליקטאש, המייסדת והמנכ"ל של Usersdot, שהיא בדרך להיות קרנבית.

כחלק מהאירוע, ידבר זקריה אטש, מנכ"ל המכירות של IdeaSoft, על "מפת דרכים להצלחה במסחר האלקטרוני עבור יזמות נשים", מבאר כי המסחר האלקטרוני והיצוא האלקטרוני עכשיו יותר קלים לביצוע. צ'יהאן האטיפולו, הנשיא הקודם של קבוצת הפרסום של קבוצת Doğuş Publishing Group, יחלוק את חשיבות החלום ואי הוותרות עם סרטוני צבעוניים דרך חברת הפרויקטים החדשה שהקים לאחרונה שלו, Exit Projects. האטיפולו, שגם יתקיים את האירוע, יעלה את הפסטיבל לאווירה של קרנבל עם סגנון אירוח מדורה חדשה לנסיון ראשון בטורקיה.

בתחום האירוע, יתקיימו גם סדנאות עוז כמו שני פסיכולוגים מומחים. האירוע הזה יתמוך ביזמים להגיע אל המשקיעים שצריכים כדי להביא לחיים את הפרויקטים שלהם.

סוכנות הידיעות הישראלית

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp