Cellsway, פתחה פתרונות לאבחון סרטן, מקבל

ת השקעה של 200,000 יורו מ-APY Ventures

הוקמה בשנת 2015 כספין-אוף של קבוצת המחקר ODTÜ BiyoMEMS, Cellsway מתמקדת בפיתוח של מיקרופלואידיקה וסיסטמות מעבדה על צ'יפ ליישומים ביומדיקליים. עם הוויזיה להפוך לשחקן גלובלי בתחום טכנולוגיית מיקרוסיסטם ביומדיקלי, המשימה של החברה היא לשייך את הידע והטכנולוגיה המורגשים שברשותה לפתרונות חדשניים המציינים צרכים שנעקרו בתחום הסרטן ולהגדיר את התקנה הזהב לאבחון וטיפול בסרטן.

Cellsway מפתחת פלטפורמת ביופסיה נוזלית המשתמשת בדגימת דם פשוטה כדי לסייע לרופאים לעקוב אחרי הסרטן, להכווין את הטיפול ולבחור בתרופות. הטכנולוגיה המיקרופלואידית המורגשת בפלטפורמה זו מאפשרת את הבידוד המהיר והיעיל של תאי סרטן נמלטים (CTC) מדגימת הדם, לאחרו יכולים לזהות ולאפיין את CTC באמצעות בדיקות ניתוח מתחת לזרם שפותחו על ידי החברה. זה מספק מידע קליני שניתן להשתמש בו לצורך אבחון הסרטן, בחירת הטיפול ולמעקב אחרי החולה.

מוסטפה קצ'לי, המנכ"ל של APY Ventures, הגיב להשקעות במילים הבאות: "העבודה על פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחום הבריאות היא אתגר בכל היבטים, גם ביחס לזמן ו גם ביחס לעלויות, אך Cellsway מתבלטת באופן חיובי מהמתחרים שלה בזכות המוצר ששולחנה לשוק. אנחנו מאוד שמחים שאנחנו חלק מסיפור ההצלחה הזה, שאנו מאמינים שיכתוב עוד פרקים רבים בעתיד כשאנחנו משתתפים בעיצובו של Bilişim Vadisi ו-Ostim GSYF שנמנה לנו".

סוכנות הידיעות הישראלית

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp