דרווינביט עושה את הדברים הראשונים ב- Blockchain Expo כדי לשנות את ניהול הנכסים הדיגיטליים דרך שירותים

הוקמה בשנת 2022, דרווינביט זכתה מהרה לתפקיד מרכזי בתחום הקריפטו. מתוך יכולתו להשתמש בדו"ח יציב מוכן לפרסום, דרווינביט מוכנה באופן טוב לספק פתרונות חדשניים לקהילת הקריפטו. צוות ההנהלה של דרווינביט מביא עשורות שנות ניסיון גלובליות משולבות בתחום הקריפטו, web3, TradFi ובנקאות מסורתית, מספקת תובנות בלתי ניתנות לערך לתעשייה המתפתחת מהר.

דרווינביט מתייחסת אל עצמה כלספקת שירותי ניהול הון הגדולה ביותר, המציעה מעל 20 אפשרויות שונות להתאמה להעדפות המשקיעים. משימה עיקרית של דרווינביט היא להעצים את המשקיעים על ידי הצעת שירותים מותאמים אישית, גמישים ביותר, הסופגים לבקרה מוגברת ולגמישות מוגברת. בין שירותיה נמנים אפשרויות ראשונות בתעשיה כמו Dual Investment, Snowball ו- Sharkfin, בנוסף לשירותי הפקדה והכנסה קבועה.

מוצרי תוכנות קריפטו מרכיבים כרגע רק 0.5% משוק ההזדמנויות המשוער בעולם של 5 מיליארד דולר ארה"ב. אך צפוי שהשוק הזה יגיע ל-50 מיליארד דולר ארה"ב בקרוב כגון ההימורים על מוצרי קריפטו עולים באופן משמעותי.

החברה מתרגשת במיוחד מהשוק האירופי, שחוויית המשקיע בקריפטו נגיעה בו בקצב מהיר. ההדגשה של אירופה על יצירת תשתיות חזקות, מימון, בר-קיימות והשתתפות בקהילה מעמידה אותה כמפוגש מרכזי לחדשנות בתחום הקריפטו.

בהקשר לשקיעה, ג'ף זאו, המייסד ומנכ"ל darwinbit, אמר:

"בתור פלטפורמה פיונירית לניהול הון של נכסים דיגיטליים, darwinbit מנפתחת הזדמנויות רווח חדשות ללקוחות, מספקת למשקיעים הזדמנויות מרווחות לייעוץ ההחזרים, באמצעות ניהול סיכונים חזק כרשת בטיחות בשווקים לא יציבים. טווח השירותים הרחב שלנו מתוכנן עם כלליות בליבו - מנוצלי הקריפטו המיומנים הרודפים אחוז רווח גבוה, ועד למסקרני הקריפטו שבוויבי צורות שאין להם ניסיון יוצא מן הכלל בתחום הקריפטו וחושבים לצמצם את תיק ההשקעות שלהם".

עם נוכחות גלובלית דרך תחנות קריפטו, החברה מגיבה ללקוחות מסוג B2B ומשתתפת באופן פעיל באקוסיסטם DeFi. החברה כבר חתמה על הסכמים אסטרטגיים עם חמישה מהבתי המסחר הגלובליים המובילים ונמצאת כיום בשלבי שיחות עם עשרים נוספים במהלך השלב הראשוני של השקתה.

darwinbit בונה יחסים פעילים עם בתי ספר קריפטו מקוריים, משרדי משפחה, בתי משפט, קרנות מרותקות ומפיצים אחרים כדי לחקור את ההצעות המוצעות, המיועדות לגרור משתמשים חדשים, לשמור על נכסים בניהול (AUM) ולספק אפשרויות השקעה אמינות.

אודות darwinbit:
דרווינביט היא חברת ניהול הון נכסים דיגיטליים המתמחה במוצרי תוכנות קריפטו, הפקדה והכנסה קבועה. אף ששירותינו השונים יחסית חדשים בהשוואה לאחריהם המסורתיים שבסוגם, אנחנו יכולים לפתח אפשרויות חדשות ולשנות את השירותים למשקיעים. אצל darwinbit אנו מחויבים ליציבת הפריט החדשני הזה באמצעות שילוב עקרונות של מוצרים מסורתיים וניהול הון עם הטבע הדינמי של שוק הקריפטו."

אנחנו טופלים לצרכי הכספיים של לקוחותינו בתחום הקריפטו. המסע שלנו התחיל בשנת 2022 עם מטרה לספק שירותי ניהול הון מדרגה ראשונה ביחד עם גישה חזקה לניהול הסיכונים."

מידע נוסף זמין באתר darwinbit.com וניתן לפגוש אותנו בסטנד 303 ב-Expo Europe הבלוקצ'יין.

סוכנות הידיעות הישראלית

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp