''המתקדמת בתעשיית הזכוכית ללא כדורים בחמשה יבשות - הגנת Hazar''

כאשר טורקיה ממשיכה להתקדם בתחום התעשייה, חוזר גם הסכם חדש שנחתם על ידי חברת ההגנה, אווירית וחללית Hazar Group.

נשיא ההגנה של Hazar Group, Teoman Yıldırım, אמר: "אנחנו מתכוונים להמשיך לפתח את הייצור המקומי והלאומי של הזכוכית ללא כדורים ולהגדיל את חלקנו בשוק העולמי. טורקיה עשתה התקדמות משמעותית בייצור של הזכוכית ללא כדורים, שהן חלק גורם מהפתרון לייצורם באוקראינה".

הוא הדגיש גם שהשתתפות החברות בשיתוף פעולה המבוסס על רווח משותף, לא רק ייצוא, העברת טכנולוגיה והשקעה משותפת, הם גורמים משמעותיים להעדפתם בשוק העולמי.

מיערי האסיה למדברי המזרח התיכון

חברות ההגנה הטורקיות ממשיכות לפתח את פעילויות השיווק שלהן בגרמניה רבות בעולם, טוען נשיא Yıldırım, והוסיף שיכולת הצבאית בתחום המדיניות החוץ היא גורם משמעותי להתמודדות המדינות ועד כה מוצריהן בתחום ההגנה הושתמשו במגוון רחב של מדינות מאסיה למזרח התיכון.

Yıldırım, בתור חברה, אמר שהם מתמקדים להיות אחת מחלקי האקוסיסטמה החזקים בייצור ההגנה של טורקיה.

נשיא Yıldırım הדגיש שהם מתמקדים להגדיל את מכירותיהם בתחום ההגנה במדינה, לתמוך בפיתוח טכנולוגיות חדשות ולתמוך בהעברת טכנולוגיה, והדגיש שהם הם החברה החזקה ביותר בעולם בתחום הזכוכית ללא כדורים.

''גאווה של הצעירים מומצאת את הדגל הטורקי על חמשה יבשות''

נשיא ההגנה של Hazar Group, אווירית וחללית, Teoman Yıldırım, אמר שהזכוכית ללא כדורים משרתת ביותר מ-35 מדינות בחמשה יבשות וש " הכוחות הצבאיים וגורמי המודעות המוכרים ביותר בעולם בוחרים בזכוכית שלנו".

נשיא Yıldırım אמר שחתם על הסכמים של 720 מיליון דולר לשנת 2024.

בתחום הצרכים הפנימיים והחיצוניים לזכוכית ללא כדורים, Hazar Group הגנת, אווירית וחללית היא מרכז טכנולוגי בענף הזכוכית ללא כדורים.

Teoman Yıldırım אמר: "היכולת הצבאית בתחום המדיניות החוץ היא גורם משמעותי ליציבות המדינות. בכיוון הזה, הטכנולוגיות שאנחנו משתמשים בהן והמוצרים שנעשים במרכזי המחקר והפיתוח שלנו מוכרים בכל העולם".

נשיא ההגנה של Hazar Group, אווירית וחללית, Teoman Yıldırım, אמר שהמוצרים המקוריים בתעשיית ההגנה תרמו להגברת רמות האיום על כוחות האם הטורקיים ולהצלחת מדיניות החוץ הטורקית, ואמר: "המאמצים של טורקיה בתחום התעשייה הגנתית העלו את מדינתנו למעמד פוליטי במרוץ עם הכוחות הגלובליים והאזוריים".

סוכנות הידיעות הישראלית

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp