מחמר מצולע מהסין לטורקיה

על פי נתוני הדוח שהכין Research and Markets בנוגע למנועי הבנייה הנדרשים להרמת והסעת חומרי בניין כבדים בכל אתר בנייה, מצטיין שבשנת 2022 היה שוק המנועים בשווי 36.55 מיליארד דולר ונצפה לתפוחו לשווי 46.08 מיליארד דולר עד שנת 2027, עם עליה של 4.7 אחוז. גם Yıldırım Kule Vinç אחראית על ההפצה של טכנולוגיית Dahan המבוססת בסין משנת 2022 ונפגשה לאחרונה עם מעל 80 שותפי עסקים במלון Wish More באיסטנבול.

הדוח מדגיש שהתעשייה, העירונות וצמיחת הכלכלה במדינות מתפתחות מוסיפים תרומה לגידול ההוצאות העולמיות לפעילויות בניית הקרקע. הדוח מדגיש את הקדימות שניתנת למנועי הבנייה לצורך הבטחת תנאי עבודה בטוחים באתרי הבנייה ולמינימום אובדן בני אדם. צפוי שתוך זמן קצר תגדל השימוש במנועי בנייה למטרת הובלת חומרים מהירה ויעילה יותר. חלוקי ידעין, הסונים של Yıldırım Kule Vinç שבראשם השותף המנהל חלוק ילדרים, שהתחייב להפצת טכנולוגיית Dahan הסינית נפגשו לאחרונה עם טכנולוגיית טכנולוגיה מבוססת בסין ועם מעל 80 שותפי עסקים במלון Wish More באיסטנבול.

הדוח מדגיש את הקדימות שניתנת למנועי הבנייה לצורך הבטחת תנאי עבודה בטוחים על אתרי הבנייה ולמינימום אובדן בני אדם. צפוי שתוך זמן קצר תגדל השימוש במנועי בנייה למטרת הובלת חומרים מהירה ויעילה יותר. חלוקי ידעין, הסונים של Yıldırım Kule Vinç שבראשם השותף המנהל חלוק ילדרים, שהתחייבו להפצת טכנולוגיית Dahan הסינית נפגשו לאחרונה עם טכנולוגיית טכנולוגיה מבוססת בסין ועם מעל 80 שותפי עסקים במלון Wish More באיסטנבול.

הדוח מדגיש שהתעשייה, העירונות וצמיחת הכלכלה במדינות מתפתחות מוסיפים תרומה לגידול ההוצאות העולמיות לפעילויות בניית הקרקע. הדוח מדגיש את הקדימות שניתנת למנועי הבנייה לצורך הבטחת תנאי עבודה בטוחים באתרי הבנייה ולמינימום אובדן בני אדם. צפוי שתוך זמן קצר תגדל השימוש במנועי בנייה למטרת הובלת חומרים מהירה ויעילה יותר. חלוקי ידעין, הסונים של Yıldırım Kule Vinç שבראשם השותף המנהל חלוק ילדרים, שהתחייבו להפצת טכנולוגיית Dahan הסינית נפגשו לאחרונה עם טכנולוגיית טכנולוגיה מבוססת בס ין ועם מעל 80 שותפי עסקים במלון Wish More באיסטנבול.

סוכנות הידיעות הישראלית

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp