ערך השוק של מטבעות קריפטוגרפיים ממוקדי משחק עומד על 7.1 מיליארד דולר

העלייה בהיקף הסוחר של רעיון GameFi, המשלב בין משחקי מחשב ומטבעות קריפטוגרפיים מנקודת מבט פיננסית, הביאה חדשנויות לכלכלה הדיגיטלית והכניסה של שינויים חדשים גם לתחום משחקי הווידאו, שהם כלכלות חזקות. מטבעות הקריפטוגרפיים הממוקדים במשחק, שמשפרים את חוויית השחקנים ומציעים מודל הכנסה חדש לסטודיואים, נשארים פופולריים בשנת 2023. לפי נתוני CoinMarketCap, מספר מטבעות הקריפטוגרפיים הממוקדים במשחק שמופרטים הוא 480, ושווי השוק הכולל שלהם הוא 7.1 מיליארד דולר.

Emir Emad, המייסד והמנכ"ל של סטודיו המשחקים המקומי Unipoly Games, ו-Onurhan Aydoğan, השותף המייסד, שיתפו את דעותיהם בנושא: "ערך המטבעות הקריפטוגרפיים שבשימוש בתוך משחקים עושה שימוש נוסף, ומכאן תוך כדי תפעול מנגנונים שונים מדינמיקות המטבעות הקריפטוגרפיים הכלליים. הם אינם נחשבים כאמצעי השקעה, אלא להיפך, רבים מהשחקנים מעדיפים את מטבעות הקריפטוגרפיים אלו כדי להקל על תשלומים תוך משחק. מטבעות הקריפטוגרפיים הממוקדים במשחק יוצרים כלכלה חדשה לתחום הבידור."

פעילות של כ-700,000 אשכולות ברבעון השני של 2023

לפי דו"ח על מצב משח קי הבלוקצ'יין לרבעון השני של 2023 שנכתב על ידי DappRadar בשותפות עם התאחדות משחקי הבלוקצ'יין, נראתה בתקופה הנמצאת בשוק פעילות של כ-700,000 אשכולות ניידים ייחודיים במשחקי הבלוקצ'יין.

Emir Emad, שכיום המעריך כי מאות אלפי שחקנים משתמשים במטבעות קריפטוגרפיים בתוך משחקים, מדבר: "התחזיות שנעשו על ידי אחת מבתי המסחר במטבעות קריפטוגרפיים הגדולים בתחילת שנת 2022 מראות שערך השוק של GameFi ישיג 50 מיליארד דולר עד 2025. הגידול הזה יתמך בפרויקטים אמינים בתחום ובגישות שמספקות אפשרויות לגיימינג רבים במטבע קריפטוגרפי משותף. השחקנים מוכנים לקבל מטבעות קריפטוגרפיים שיכולים להחליף אותם עם שחקנים אחרים מכל רחבי העולם מבלי לצאת מהמשחק ושיכולים לקנות מוצרים, שירותים, עיצובי דמויות או יכולות עימם. מטבעות המשחק יכולים לשמש בכל מקום במשחק כמו מטבעת מדינה."

שימוש ב-100 משחקים עד לסוף 2024

Emir Emad, המציין שהשגת הפוטנציאל המלא של מטבעות הקריפטוגרפיים בתוך משחקים דורשת תשתיות תואמות, אומר: "כשאנחנו מתקדמים לעבר עתיד בו רוב התשלומים במשחקים יתבצעו בעזרת מטבעות קריפטוגרפיים, יש לצפות ששחקנים שמשחקים במספר משחקים ומוציאים בכל אחד מהם כסף ישמרו לעצמם ארנקים נפרדים עבור כל משחק הוא לא גישה ידידותית למשתמשים. טכנולוגיית הבלוקצ'יין מתמקדת בבלתי מרכזיות וביכולת לשדרג. אנחנו, כחברת Unipoly Games, פועלים להעברת האקוסיסטם הטורקי של המשחקים ל-Web 3.0 ובדרך זו נכניס את מטבע הקריפטוגרפי שלנו, ה-Unipolycoin, לתוך המשחק. כיום המטבע הזה זמין במשחק Raidfield 2, שכבר יש לו 2 מיליון משתמש, ויהיה זמין בעתיד הקרוב בשלושה משחקים חדשים ובשני מאה משחקים נוספים עד לסוף 2024. זה ישפר את חוויית המשחק ויצור אפשרויות הכנסה."

"שילוב בין הבידור ועולם הקריפטומונט"

Emir Emad, מנכ"ל Unipoly Games, המדגיש שהמטרה היא ליצור ערך כלכלי משותף למפתחים, לסטודי ואים, לשחקנים ולמוציאים לשוק של משחקים, אומר: "אנחנו ממשיכים לעבוד כדי להפוך את ה-Unipolycoin למטבע קריפטוגרפי משותף המייחל לו תעשיית המשחקים העולמית." סוכנות הידיעות הישראלית

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp